U heeft een aanmaning ontvangen

Als u een aanmaning van ons heeft ontvangen, is het van belang deze binnen de aangegeven termijn te betalen. Heeft u vragen en of opmerkingen over deze vordering neem dan direct contact met ons op. Mogen wij niets van u vernemen of betaalt u niet binnen de gestelde termijn dan zijn wij genoodzaakt onze incasso procedure voort te zetten.

Wilt u direct betalen?
Indien u van ons een incasso sommatie heeft ontvangen kunt u het totale bedrag, inclusief rente en kosten, overmaken op één van onderstaande manieren. Vermeld bij uw betaling a.u.b. altijd uw dossiernummer(s). Zodra wij van u de volledige betaling hebben ontvangen zullen wij uw dossier sluiten en stopt het incassoproces.

Per bank- of giro-overschrijving: schrijf het juiste bedrag over op rekeningnummer NL14KNAB0647717735 t.n.v. IBNederland te Almere. Vanuit het buitenland heeft u tevens het BIC nummer KNABNL2H nodig.

U kunt ook met iDeal betalen, stuurt u dan een mailtje naar info@ibnederland.nl met het verzoek om een link toegestuurd te krijgen zodat u vanuit uw eigen bankomgeving veilig kunt betalen, vermeld wel altijd uw dossiernummer in het mailtje.

Contant betalen: Indien u liever contant betaalt kunt u terecht op één van de vele GWK Travelex kantoren in Nederland (Mr. Pay). Kijk hier voor de werkwijze, adressen en openingstijden van Mr. Pay.